Ah!!

Idag är det bara en sådan dag som jag är nöjd på.
Har varit supereffektiv och fixat med det stora arbetet, mycket nöjd över det.

Har hunnit vara med Åsa, är mycket nöjd över det med. :)

Och nu har jag fixat bloggen lite julig. ;)

Men Åsa jag anropar nu dig!!

Me needs yår skillz!

Kolla på bilden där jag har markerat med rött.

 

Du kanske inte ser så bra på bilden, men skall maila den sen.

Det jag vill ha hjälp med är att:

 

• Centrera rubrikerna man skriver, samt att lägga som en cool kant bakom.

 

Ändra så att kategorier och åsikter får en bra färg och inte är svarta.


Tror det var allt Åsa! Men du kan ju kolla upp om det går att fixa. ;)

 

 


|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Klart det går att fixa :p

Ge mig bara lite tid så går det bra ;)

2009-12-08 @ 19:32:44
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: