:'(

Usch, nu har jag insomnia igen. Jag HATAR det.
Kan inte alls sova, eller jo somnade 20:00 och sov till 00:00. Men det var allt.
Så nu sitter jag och kollar det jag sålt osv, så att jag kan skicka iväg skiten.
Skulle ju skicka idag ett paket, men jaha så slarvade jag bort det. :(
Jävla otur.

Usch har så dåligt samvete för så mycket, just nu löser jag ett av dom.
Att göra klart lite uppgifter som jag inte kunnat göra klart.

Usch Såsa, förlåt om jag inte hade tid för dig idag. I'm a bad frälnd. :(
Kan du förlåta mig?


|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Klart jag kan ^^

Det blir ju skedandes ikväll ;)

Ska försöka trötta ut dig så du kan sova gott ^^

2009-12-03 @ 10:41:20
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: