Funderande...

Jag idag har det varit en dag där man bara funderar.

Jag började först fundera på detta med killar:
Jag har insett att killar är fan mer desperata än tjejer.
När en kille väl hittar en tjej så blir dom som ett jävla plåsterklister!
Oh, det är nått jag avskyr!
Jag kan förfan inte ha en kelsjuk jävla kille efter mig dagarna i ända och som skall vara med på allt.
Fan det blir ju som en miljövänlig version av en elektriskfotboja. Oo
BLÄÄ!

Tjejer jag förstår inte hur ni kan stå ut, fan ni måste ju tillslut bli lika mossiga i huvudet som offret = karln, som följer med er på ALLT!

Min andra fundering är ju om min adhd:

Har jag det eller inte?
Jag blir så bortfibblad av psyk att jag blir fundersam om dom försöker förhala detta bara så att jag skall sluta tänka att jag har det.

Fast jag måste ju själv säga att nått fel är det.
Fan jag har varit underlig sedan jag var barn, nått är inte rätt.
Har ni nå tips om vad jag skall göra?



|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Hahahaha!

Ja dessa karlar :p

Man kan inte leva med dom.. och inte går det vara utan heller(till viss del).



Jag tror att psyk är fullsmockade med folk som mår dåligt under julen ^^ det är nog därför det går så segt.

2009-12-12 @ 16:03:35
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: