Nafatiskt!!!!

Ja det är fantastiskt!

Jag har varje dag på denna bloggen 5 läsare!
Det kanske inte låter mycket för nån atm, men jag skall utvidga denna bloggen så den blir större. :)

Jaha jag har vart i Luleå sedan torsdags då Åsa fyllde år.
Jag tyckte att jag kunde stanna tills idag och ha kul istället för att tråka bort mitt liv.

Och kul har vi haft. Vi har varit och shoppat för presentkorten vi fick efter den där kalla dagen vi stod ute.
Vi har hälsat på Hedlund, lika kul som vanligt.
Och vi har stannat uppe halva natten och käkat godis och svammlat.

Och vi har kommit på en ny sak.
Om man pratar om att någon har gjort nå bra så kör jag och Åsa på: "Och för det får *** en eloge"*och en fisförnäm applåd ljuder*

Ni skall få se ngn hur vi menar!

Nu skall jag bara slappa. :)

Ha det!


|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

En eloge till ditt fantastiska inlägg! klapp klapp klapp

2009-12-08 @ 19:31:11
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: