Rovaniemi = Besvikelse!

Ja som många vet så var jag till Finlada igår. Till Rovaniemi för att åka med en del av klassen och se på tomten.

Jag måste säga att jag blev mäkta besviken då jag kom fram.
Det fanns bara ca 5 byggnader på plats, en massa shoppar och ett postkontor och så tomtens bostad.
Det fanns som inga aktiviteter utan bara som sagt en massa affärer med samma saker i! Oo

Sen att gå och träffa tomten var en liten besvikelse med. Visst var det spännande, men du fick bara traska en liten runda som tog typ en kvart, träffa tomten i 5 min och sen var det klart. Oo

Och allt skulle ju kosta, och det kändes inte värt att betala 49 € för ett kort med tomten.

Det roligaste jag såg det var en hel skock japaner. XD
Man fattade ju iaf japanernas språk om jag jämför med finska. ^^

Så nä gott folk har ni tänkt åka till
Rovaniemi enbart för tomten så är det inte värt det enligt mig.

Ni som vill se bilder och filmer kolla in: Pixbox & YouTube


Men men, nu är det lov iaf, och jag har blitt förkyld. XD
Så det passar ju. XD



|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

:O

Neeej!

Så förfärligt! :( Nu blev jag besviken också...

Fina bilder... men ack så jävligt med denna ripoff!

2009-12-19 @ 14:55:05

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: