Vad fan...

ÄR DET MED KILLAR EGENTLIGEN?

Ja det har jag undrat läng., varför är vissa så jävla klängiga, äckliga och IRRITERAND FÖR?!?!?!?!


Jag känner just nu bara en avsky mot alla killar som skall ragga på en, det känns så vidrigt.

Det känns som att dom är en hel hög stackars hundar som i ren desperation efter kärlek kastar sig på rygg och visar sig undergiven, och skriker "ÄLSKA MIG!".

Ja jag står då inte ut med detta mer, jag har nu insett varför jag inte har velat ha någon på nästan tre år.
Och det är nog av detta faktumet.

Fast det ÄNNU VÄRRE som sker då en karl blir kär är nog detta: dom blir så förbannat fjåsiga i huvudet att dom skriver en massa lulligull och skit! Och skall vara som en jävla apunge och klistra sig fast på en och kramar och ha sig.

Ne nu är jag arg!



|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Ja se karlar...

Man kan inte leva med dom, men dom är fina att titta på ^^ hehe..

2009-12-28 @ 17:23:40
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: