ÄRKE DAMP!!!!

Jag får heligt ÄRKE DAMP!!!!!

Det märks att det är fredag den 13:onde idag!!!
Fan fick svar från csn angående mitt merkostnadslån, och det var det knäppaste jag läst.
Dom menar att mitt lån är 0 KR?!?!?!?!
Hur i helvete kan ett lån vara NOLL KR!

Jag är förvirrad.

Och sen har jag beställtkläder för flera veckor sedan, men se ingen order finns inne.
Så fick göra en ny beställning, och vi får väl se om den går igenom!!!!

Denna dagen är ju knäpp så inihelvete!


|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Klart vi har intelligenta samtal :p

Men hon har läst psykologi ingående.. vi är bara lekmän :p



Du kommer få hjälp ^^

Fråga bara om hjälp från herrn däruppe :p

2009-11-13 @ 19:39:21
Postat av: Lina

my favorite girl!! saknar dig! skägghägg :D kramm

2009-11-13 @ 21:07:07
URL: http://lilalina.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: