Då var det slut....

Japp, idag tog LIA:n slut. Har varit tre roliga veckor.
Har fått expiera, packa upp och sådant.
Och igår såg jag Filip och Fredrik. :)
Pratade med dom och dom var jätte trevliga.(bild på mig och dom kommer sen)
Och så ärke crazy som jag vill att folk skall vara. ;)
Det är två tummar upp för dom. :)

Och så köpte jag en tårta åt personalen, en Opera(med en massa choklad i) och jag fick välja en bok.
Så jag tog ett singerat ex av Filip och Fredriks bok "Tårtgeneralen".( se så kul det nu blev. XD)
Så senare skall jag fan läsa den. :)

Ha en go helg nu alla!


|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Tårta och boken tårtgeneralen :p

Inte bara ironiskt.. kul också :p

Tårta för en tårta

2009-11-20 @ 22:24:50
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: