Men det är fan svårt....

Jo det är fan svårt att få folk att räkna upp poritiva saker med NPF.
Fan jag vill försöka ändra synen för folk.

Jag menar när jag började min utredning så blev folk helt: "Nej du har INTE adhd, för du är inte som en adhdare"(Hur fan en sådan är), "Nej men det är ju inte bra att ha adhd för då får du inte samma chans som andra"... VA? Jag har väl lika mycket samma chans som andra? Jag är ju fan fortfarande jag!

Men vi får se hur min tråd om NPF fortsätter, om den går åt fanders så jag får famp och dampar som fan och vill ha den låste, eller om NÅN kommer med ett vettigt ord.



|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Men det är ju så...

Om man har en "sjukdom" så finns det folk som tycker synd om en, och folk som tycker att man inte ska komma här och tro att man är nåt. Men då får du vara så god och upplysa alla snävsynta :p

2009-11-03 @ 21:37:32

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: