Vad fan är detta för jävla påhitt?

Ja som ni ser har jag inte skrivit på ett bra tag, har haft fullt upp med skolan så bloggen har hamnat långt ner i prioritet.

Men NU har jag hittat nått som har gjort mig heligt förbannad:

Låt mig presentera.... SVERIGES FULASTE HUNDAR!



Jag vet inte vad detta är för dum idé eller för jävla påhitt, men lagom sur är jag.

Hur i helskotta kan någon människa komma på en sådan tävling.
Fan gör en tävling om den fulaste bäbisen så skall ni få se hur många som blir upprörda, men fan djur skall man kunna göra narr av.

SKÄMS PÅ ER AFTONBLADET!

|۞Åsikter۞|
Postat av: Åsasson

Håller med! För fan! Dom är ju söta allihopa på sitt sätt.. Ja, vi startar en fulaste-ungen-tävling så får vi se vem som skrattar >:D

2010-01-27 @ 19:44:42
URL: http://asasson.blogg.se/

Här kan du skriva åsikt eller klagomål:

Näjm:
Remember me?

E-mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt/Klagomål: